På håll såg jag ljusen dö i dimman Precis när mörkret tändes upp igen

Försöker överleva utan Berg och Thåström men ack o ve. Klarar mig inte en sekund utan allt det gråa mjuka hesa röster viskande meningar melodier som borrar in sig i mig varenda text kan jag praktiskt taget nu.



Önskar att jag hade någon verklig att samtala med. Inte bara sitta med käften stängd illamående mage tankar som snurrar hela tiden ger mig bara tre fyra timmars sömn varje natt jag vill ha en vän ingen professionell kurator jag vill ju ha en som bryr sig men jag sitter ändå på mitt rum och någon är långt långt bort någon som viskar de rätta orden någon som ser mig SE MIG behöver cancerrök i lungorna två år sedan är det nu men tack kära broder för det lilla halsblosset jag blir så trygg när nikotinet sprider sig i mig men jag har ingenting just nu. Känner fortfarande röklukten efter dig. Nu kändes det dock bättre att få skriva av mig är en befrielse.



Stora vita huset och bara du och jag
Du måste lova att inte gå innan jag blivit klar
Jag släcker ner rummen runt omkring här ett för ett
Min elektricitet är snart slut och jag är rädd


Farväl kära tonårsrum farväl kära tonårstankar



Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, sara?

sv; tack tack :) jag gillar din bakgrund, ser riktigt nice ut (y)

2010-12-01 @ 11:34:54
URL: http://munky.blogg.se/
Är det så du säger det, Melli?

Du skriver jättefint ju!

Jag känner likadant.. Det där med kicken och röken i lungorna. Fast det berättar jag aldrig för någon.

2010-12-01 @ 17:16:21
URL: http://lorentzonfoto.blogg.se/

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0