Just get me to the airport and put me on a plane Hurry before I go insane I can't control my fingers I can't control my brain I just wanna be sedated

Smärtan verkligen pumpar i nyckelbenet, jag håller nog på att tappa känseln i vänster benet och det känns som att Anna Anka bankar i mitt huvud ajajaj och så måste man ut i vinterlandet igen. Ge mig min tatuering nu. ELLER DÖ. Jag har ont överallt och kommer absolut not inte kunna vänta i FYRA år tills jag får min älskade tatuering. Jag klarar absolut inte en dag till i skolan, jag vill absolut bort härifrån! Ta mig nånstans, dit musiken kopplar bort omvärlden. Hela jag darrar och bränns.

Jag förtjänar så mycket mer än att vara fjorton år. Jag önskar så himla mycket att jag var född flera år tidigare, jag blir aldrig nöjd med mig själv. Antingen blickar jag tillbaka eller framåt men kan aldrig koncentrera mig på vad som händer nu. Jag är sprängfylld med en längtan som aldrig går ur.


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0