Och på verandan sjunger vindspelet din sång Och tomma fönster står och slår nu natten lång

NEJ. Nu skall datorn stängas av och jag ska tvätta bort sminket. Efter det ska jag bara fundera - titta ut genom fönstret och virra runt i tankarna så som jag kan göra i flera timmar. Längtar redan.

Från Sigurd till er alla - en riktigt trevlig GOD NATTS SÖMN.

NU SOV. ELLER DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Jag har ont förresten i hela mig och vinet skvalpas runt i halsen. INTE KRÄKAS. INTE OKEJ. My stomach hurts! Well BUHU on you, I don't give a damn.



Goder natter.


Du gav mig en bomb under bron
Tänk att det bara krävs ord
Låt mig behålla det här
Det kan väl jag vara värd
Kom och slå sönder min värld
Det är allt jag begär

Sigurd


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0