Du log mot mig när du betalade för min tystnad och jag glömde vad jag såg

 

Igår natt när jag pluggade... HAHA! Nej men jag arbetade faktiskt lite bild i cirkus cirka en timme. Sedan satt jag en till timme och bara stirrade ut genom fönstret tror jag för jag minns inte vad jag gjorde. Jag bara satt och pillade i mitt hår tror sedan gick jag in på toan och borstade mig och duschade. Och satt typ en halvtimme i duschen och bara sjöng fast då sjöng jag jättetyst så att mamma eller mammas sambo inte skulle vakna och dampa loss på att jag duschade på natten snedstreck morgonen.

Måste ha te nu för min tunga är en aning misshandlad

Au revoir votre pédophile


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0