>>Jag har bara varit sjuk två gånger. Feberdrömmar, ja fortsätt så.<<

Jag skulle försöka ladda upp mina foton från systemkameran. Men nej. Lådan med sladdarna till just den kameran är borta. Försvunnen. SKIT.

Förresten gör min förgrymmade blåsa jävligt ont. SKIT. Jag vet att alla tycker att det är äckligt, men den gör ju ont OCKSÅ, wuäh. Vad kan man då göra?

JO, LADDA UPP FRÅN MIN DIGITALA KAMERA! Jippi.
P.S. Lite weheartit-bilder också. Som ni förmodligen förstår. Vilka ni?


2rokqpx_large

Dsc_0034_large

Tumblr_lhy8xtpxrb1qzr04eo1_500_large
Tumblr_lhria4lxii1qau08uo1_500_large

A


Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, eine?

Men BRÖL! Älskade det där citatet av Salinger, det är så jävla sant rakt igenom att man vill kräkas. Vet du om det rent av är från The catcher in the rye? Har läst bokhelvetet tusen gånger, men har minne som en guldfisk. Ett annat fint är hur som helst:

That's the whole trouble. You can't ever find a place that's nice and peaceful, because there isn't any. You may think there is, but once you get there, when you're not looking, somebody'll sneak up and write "Fuck you" right under your nose.

2011-03-15 @ 00:47:47
URL: http://falseadvertising.blogg.se/

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0