Du förlät mig, jag kunde inte se dig ögonen, förlåt älskling. (Jag gör det snart igen)

Jag vet inte vad som gjort egentligen för att jag ska lyckas känna mig såhär misslyckad, vad förändrades på vägen?

Såhär var det aldrig när jag var fyra år gammal, eller sju eller nio.
Mina händer är värdelösa, jag orkar inte. Mjölksyra i fingrarna. Jag kan inte ens skriva, allt är meningslöst. Jag vill få gråta igen, igen o igen.
Jag grät hos pappa när han gick ut, för när jag brukade läste om Elefanten Ottilia när jag var liten och när jag brukade bläddra igenom Till Vildingars Land, när jag var kreativ, fantasifull, ambitiös i skolan mådde jag aldrig såhär förfärligt. Jag vill sluta hata mig själv, men jag gråter bara inuti min kropp, mitt huvud är bara en flod av gamla löften. Jag lovar mig själv att bättra mig, men jag orkar inte kämpa. Jag bara gråter inombords då, det är så djävla svagt. Jag vill också bli Andie-i-mig-själv. Men jag orkar inte, jag har ingen styrka eller energi till det. Därför är allt så meningslöst. Och jag måste le. Förlåt mig.
Jag återkommer.

P.S. Varför måste solen skina?! D.S


Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, Emye.?

himla fin blogg.

2011-03-28 @ 19:58:21
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Är det så du säger det, Emye.?

svar: tack :D

2011-03-28 @ 23:13:20
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Är det så du säger det, cassiie?

hallå?! hur mår du egentligen O.o duuuuu har lite saker att bErEtta för maij, min käre frände! O.o ;O <3

2011-04-01 @ 17:16:30
Är det så du säger det, Melli?

sv:

Åh, den är så fin. Har typ sett den 10 gånger, HAHA.

Den filmen får mig att vilja dö ibland, bara för att det är så fint.

2011-04-02 @ 18:01:01
URL: http://ettoskrivetbrev.blogg.se/

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0