Blåljus vid tegelbacken, våren är här.

Kom hem för en timme sedan, och jag har skämts mycketmycketmycket för mina fulafulafula tjocka jeans som INTE PASSAR MIG.
Jag har försökt gömma mig bakom folk för att jag hatat mina jeans, lite patetiskt. Borde jobbat mer än vad jag gjorde i dagen men det är så svårt att jobba i skolan, ibland.

Det är lite irriterande att antingen laddar den digitala kameran ur eller så är det systemkameran som dör.
Mitt liv, alltså. Nu laddar jag upp lite bilder från dagen som är, eller skoldagen som varit kanske jag borde säga.

Det är skönt att våren är här, på ett ungefär. Även fast jag har fått ett munsår så kan jag tänka bort det nu, för nun kännsdet lite som att det kanske kommer en förändring. Snart kanske något händer, känslan av hoppet förändras lite när man känner lukten av tö och inte skakar av köld inuti. Det har blivit svalt, ute och inuti.
Det droppar fortfarande snö på min balkong, snart kanske det kommer en förändring.


Tumblr_li0q16yifn1qdzcd0o1_500_large
Dsc_0001_large

A


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0