All I've left is my soul, fall left me with this winter so cold. Take me away, like an overdose on heroin.

Let go Let the wind blow back your head tonight



Jag och bror min kände medlidande för den stackars döda musen. Så då begravde vi den i tystnad och byggde ett kors, det gjorde vi också! Är man bög så är man.




Lilla, lilla bror. O Du ska veta att jag är glad att Du finns.

Och så idag skådade 500 days of summer, en mycket bra film. Den första romcom filmen jag lyckats svälja utan motstånd. Sant, kärlek finns inte. Det är bara en illusion vi människor byggt upp för att inte känna oss så ensamma, ingenting är förutbestämt. Det finns inget öde. Det finns bara tillfälligheter.
Plus att Summer hade finaste kläderna, Joseph Gordon-Levitt var så fin och att The Smiths var nämnda ett flertal gånger. Och så var också Matthew Gray Gubler med. Fina minnen, fina minnen. Som inträffade... för några timmar sen? Äsch, det är min fras och jag använder den närhelst jag vill. Och jag vet, mitt liv är lika händelserikt som i den inofficiella virkningsklubben, grundad år 1956. Inget händer och det mesta blir FML och sånt, men Tjohejsan vi låtsas att jag är bäst och roligast i världen för jag redovisade svenskan och låg på VG/MVG nivå! Hurra osv. All makt åt Tengil - vår befriare! Åh. Min humor är sämst och jag änvänder meningslösa osynliga formuleringar. Äsch, Galenskaperna korsat med After Shave kan allt pigga upp vilken sinnesstämning som helst, skojsigt. Verkligen. Nej. Jag är allt sämst.
Och så har jag lyssnat på jj, så himla bra duo och dem blandar hiphop perfekt med Broder Daniel texter och allting blir liksom lite new wave och avkopplande blått lugnt. De sänker beatsen och det låter så självklart, även fastän det är en udda korsning mellan hiphop och indiepop.
Och så har jag fått mina sömntabletter nu. Jag lämnar det ämnet tror jag på en gång, för jag känner inget särskilt runt det och vill helst bara få sova om nätterna. Tänk, tänk efter om jag hade haft någon talang. Om jag kunde skriva sådär skärande vasst och inte såhär svalt och meningslöst som nu - så skulle jag möjligen ha någon framtid.  



Adjöken. Och så.
(Jag blir minsann aldrig nöjd, våren borde vara tidig i år men inte ens den verkar dyka upp. Och jag som är fast i ett djupt behov av nystarter, våren och hösten är mina rivande nystarter. Vintern och sommaren är mest något tjockt och långt därimellan.)


Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, cassie?

naaw haha jonshkiboi ^^ och och och höhöhömm vem e han längst ner, fett snugg jö :$ ehe... :D

2011-04-01 @ 17:32:31

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0