I must be crazy to be in a looney bin like this.

Såg på Gökboet idag. Jävligt bra film, hamnar på min lista till och med. Underbart. Nu skriver jag så tyst jag kan, så att inte mammas sambo ska höra att datorn är på. ( De tar min dator ifrån mig = mitt liv är slut. )


Jag kunde inte låta bli att få en liten crush på karaktären Billy Bibbit, han var så söt och jag kände en aning igen mig i honom. Det förvånar mig icke om jag hamnar där nån dag. Håhå, jag har alltid trott att jag kommer sluta där någon dag. Fast det menas ju inte på ett negativt sätt. Men min biologiska mamma som jag inte bor med är ju psykiskt sjuk/instabil och jag har alltid trott att jag också kommer bli det, att det handlar om arv och genetik, gener & anlag. Fast det har jag ju dock aldrig sagt till någon, dem skulle väl tro att jag är galen.



Behöver kaffe nu, men är aldrig händig verkar det som. Veta hur man brygger kaffe är ju en bra start, och självfallet kan jag inte det. Ändå så är kaffe vidrigt, men det är koffeinet jag vill åt! Hjälp mig, i gudarnas namn att lära mig en sådan simpel sak innan jag flyttar hemifrån åtminstone.



Billy Bibbit.








Jaa. Det var nog allt. Jag tycker åtminstone han var fin? Äsch, synd att han dog i slutet. Min typiska tur.

Hoppas jag får sova bra inatt, att jag somnar innan tre är högt på listan.


Adjö

Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, du?

han var sjukt söt!!

2012-05-31 @ 16:35:38

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0