Oh, no and everybody's got to live their life. And god knows I've got to live mine, I've got to live mine.



Förresten fotade jag min allra första vattenbild, klart man måste få prova på baskunskaperna om man sedan vill kunna fotografera Professionellt.








Mina fina naglar förresten. Glittrigt-hare-rama-krishna-kosmos-Di-Leva-discofunk- inspirerat. Typ.

HAHA! Jag har alltid trott att Pippi varit ett sådant där evil-exorcist-soulless-ginger-barn. Följ bara bildspelet nedan, så ska ni få se...


Mobbing och besprutning mot oskyldiga barn på högsta nivå.

Här ser man ju tydligt hur hon terroriserar en oskyldig stackars åldersbestigen expedit.

Vems jävla arm har du kapat nu då, din helvetes unge?

Typ nån orch-snubbe som Pippi börjat skolka med. De hänger och tjyv-röker på rökrutan, med alla tuffa balla elever på Norra Flygeln.

Hms, min humor kan fan inte sjunka lägre än såhär tror jag.



Dit ska jag. Kanske. Förmodligen. Förhoppningsvis. Möjligen. Vem vet.
Jag är en opålitlig människa.
En oduglig människa.
Jag blir minsann aldirg nöjd med mig själv. Aldrig.

Adjökens

Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, Anonym?

åh men du som är så fin

2011-02-11 @ 07:46:56
URL: http://afeveryoucantsweatout.blogg.se/
Är det så du säger det, Anna Larsson?

Jag skådar en kent t-shirt :')

2011-03-08 @ 20:45:17
URL: http://annaochkent.bloggplatsen.se

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0