Let the wrong ones go, they cannot do what you want them to do.

HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ,


kära kamrater.
Intressanta skeenden yttras icke i min värld. Ska möjligtvis träffa John Ajvide Lindqvist på lördag i stan och få mina böcker signerade * FLÄMT FUCKING DÖR FLÄMT*. Får se hur det blir med det. Nej men åh, han är så dystert rolig, jag älskar hans ypperliga indie hemmagjorda videos. Och så gillar han ju Morrissey och allt. Dock har jag fan inte råd med hans nyaste samling, " Låt dem gamla drömmarna dö".
Tragiskt.



Fast jag redovisade stammade och rodnade idag, steg arton var det och jag klarade det mesta galant men var nervös såklart. Så det blev lite rödblommiga kinder när jag snubblade på uttalen och när alla små-fisiga-fjortis-nittiosjuar glodde på mig och lekte rövare.

Kan inte inse, att jag måste, absolut måste skridskoåka imorgon. Helvete heller!
Nog om det.



Förresten är "Människohamn" jättebra, och jag skriver som en kratta denna afton men jag kom nyss in och mina istappar vill inte tina upp igen och lyda mina befallningar, skriva med ett lite större ordförråd. Min vokabolär är sämst.
Jag är sämst.
Jag duger inte. Jag kan minsann aldrig bli nöjd.
Jag vill inte fylla femton.
Jag vill inte bli firad av någon i Falun.
Jag vill inte.
Jag vill släppa taget om allt det felaktiga, tatuerat in bakom ögonlocken, men det går inte.
JAG-DU-GER.
INTE.



Fuck this shit.

Adjö

P.S. Jag fick ingen praoplats på Svt eller diverse tv-stationer. Så jag får praoa på Coop Forum istället. Flashigt, var nog ordet. Ja. Ljuvligt. D.S


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0