It's hateful - and it's paid for and I'm so grateful - to be nowhere.



Det känns lite som att livet står still, samtidigt som tillvaron är flummigt spejsad!
Hemma vill jag inte va, för jag vill inte ha. Det är ett kallt krig som de säljer, nånting dem vill ska.

Jag har verkligen inte skrivit på länge, så det känns bra att börja om lite igen. Det var tre dagar och en vecka sedan jag skrev här sist.

Jag kan säga som så att jag känner mig verkligen inte hemma hos mamma längre, efter helgen som var så mådde jag som en askgrå döende svala, fast tillståndet har förbättrats blivit mindre dåligt.

Hela dagen har jag varit så trött att jag skrattat tills jag nästan tappade andan, jag är nog rätt nöjd med min onsdag. Det är fortfarande ljust ute, bravo våren! Trodde nästan aldrig våren skulle släppas in under tjudohundraelva, det snöade ju något förfärligt för ungefär en månad sen men titta vad jag hitta; jag hittade en springa ljus i allt!
Nu ska jag bomba bloggen med Gifs, för det är lustigt med sådant!

Jag återkommer med något bättre om en stund. YO!


Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, cassie?

oh :D hur gjorde du så med bilderna ? :D

2011-04-07 @ 17:35:43
Är det så du säger det, Andie?

Alltså, jag gick in på picasion.com och laddade upp bilder där, sedan trycker man bara på "Make Gif".

Äsch, nåt sånt var det. Jätte-enkelt i vilket fall!

(:

2011-04-07 @ 20:04:26
URL: http://mittprivatamoln.blogg.se/

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0