Varje gång du möter min blick då blir min värld en aning större då hör jag ditt hjärta ge mig blod, så vet jag vem jag är


Ni har ingen aning om hur mycket jag skulle göra för att få vara vuxen. Jag önskar att jag vore tonåring på nittiotalet istället för att vara född då. FYFAN vad jag avskyr att vara fjorton år. Jag har missat så mycket med mina favoritband och jag blir så jävla frustrerad och jag vet inte i huvudet snart längre. FY FÖR ATT VARA UNGE!



Och nu accepterade en snyggsnyggsnygg kille på facebook min vänförfrågan. Trevlans trevlans.



Ja, nu har jag faktiskt en riktig anledning till att vara bitter och sorglig. Alla ni vuxna människor som varit med om en massa saker med era favoritband och som gör något vettigt av era liv nu;



Jag skulle ge allt för att få vara där ni är.

Ajökens


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0