There is a light that never goes out

Jag är sprängfylld med en längtan som aldrig går ur.


Åh vad jag längar efter att någon ska hålla om mig, någon ska ta mig bort från all svart skit som fläckar ner mig, jag vill vara vit som snö och lycklig och lång långt långt härifrån. Ta mig nånstans, där musiken omfamnar mig och smeker min hals och lovar mig att aldrig börja hata mig, så som jag hatar mig. Jag hatar mig. Älska mig 

Take me out tonight
Where there's music and there's people
Who are young and alive
Driving in your car
I never never want to go home
Because I haven't got one anymore



Take me out tonight
Take me anywhere, I don't care
I don't care, I don't care
And in the darkened underpass
I thought Oh God, my chance has come at last
But then a strange fear gripped me
And I just couldn't ask


Sigurd

Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0