Håll ditt huvud högt

VI HAR INGEN PAMOOOL HEMMA. UÄÄH.



Fan. Jaja jag stannade hemma idag. Jag hann inte duscha imorse så då blev jag sjuk. Och jag spelar Zelda för att det är så bäst och är bara arg på alla. FUCK YOU. Nej skoja ba jeg ælsker deg. Kära bloggläsare. Idag fyller min far år. Jag vet inte hur mycket. Jag har inte pratat med han på veckor. Så kan det gå. Och han ska fira med sin födelsedag med släktingar som hatar mig och som låtsas om att jag och Kurt och Mamma inte finns.

 

Dålig stil, eller vad?


Sigge


Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, Melli?

Näe, nu tycker jag att ditt internet ska funka igen.

(Alltså, känner mig som en stalker :C)

2010-12-21 @ 13:48:25
URL: http://lorentzonfoto.blogg.se/

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0