Double-pack with a photograph, extra track and a tacky badge. Please them. You could've said no if you wanted to, but sadly this was your life.






Så himmelskt söt.







Man ba " Heeej neko chaaaan så gulli." Seriously, hörru. Björk ska jag heta i mellannamn! Gillar ej Maria, så jävla tråkigt och Björk är ett av dem finaste namnen som finns. Värt att antecknas.






Åh. Så fint, Marie Antionette-stuk över allting.





HAHA!





Ett stort NAW på henne och den söta hatten.


Sparar det finaste till sist, I guess;






Men ÅH vilken tönt du är! ( Så fint, I don't care. Vore jag man skulle jag vara lika fina som dem och jag skulle slippa mens då också. Jag skulle bara gömma snoppen dock, för jag tycker att dem verkar läskiga och ganska så äckliga. Haha! Underbart.)

Adjö hora

Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0