Tror du på det där själv, att hjärtat lär sig av erfarenheter, att allt gör mindre ont sen?





"Har du varit i slagsmål?"

"SYNS det?"



(Förlåt för att jag är lite äcklig och lägger upp den här bilden, bloggen, men jag tyckte det var värt att dokumentera att jag blödit näsblod tre kvällar i rad nu. Plus att jag ser ut som en ligist som nyss hamnat i slagsmål. Tufft, kanske och jag är ju inte särskilt tuff.)


Ge mig lite styrka nu.


Vet du vad det är som går och går,
döljer och läker alla sår?
Tiden talar inte för nån,
tiden bryr sig inte om nån.
Den är olidlig och tyst,
stöddig, tiden vet att den vinner till sist.


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0