Och vi såg på de unga och glömska, i båtar och i varandras armar och tänkte "skuld och lidande väntar på er fortfarande"

JAG KOMMER SE HÅKAN I VÅR JAG KOMMER SE HÅKAN I VÅR HAHAHA JAG ER BEST JAG KOMMER FÅ SE HAN IGEN




Jag fick ett samtal från en släkting när jag vaknade. Klockan var väl runt tolv och hon frågade en massa saker om Håkan Hellströms Vårkonserter. Sedan berättade hon om att hon tänkte beställa biljetter till mig. "Vadå, tänker du betala dem åt mig??? *lycklig*" frågade jag. "Ja, det blir en julklapp från mig till dig. Du gillar ju honom. Tyvärr finns det bara sittplatser kvar, men det gör väl inget?" svarar hon. "NEJ det är klart det inte gör. TACK!" *lyckligareänlyckligast* *görsmåglädjehoppochsmåglädjetjut* 

Hon sa att hon skulle fixa TVÅ biljetter åt mig. Hur kan hon vara så snäll? Men vem ska jag ta med? Hmmmph. Någon frivillig? Ska nog skriva ut det på facebook sen när jag vet säkert att hon har beställt dem men det viktigaste är verkligen inte att åka med kompisar. Det viktigaste är ju bara att få vara där!

Underbara värld.



Jag fick ett till samtal. Min pappa tänker tydligen byta efternamn. Illamående i magen och det snurrar i huvudet.



LÄNGTAR TILL VÅREN SJUTTONDE APRIL TJUGOHUNDRAELVA. Och att det snart är jul gör mig förvirrad. Var det inte sommar nyss? Vem firar jag jul med?



Farväl

Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0