Laika - en rysk hund som sändes ut i rymden

- Jag tänker på den där killen som hade varit på matiné och sett "Tarzan i lagunen". Han tog en starkströmsledning som lian å damp direkt. Man ska inte tro man är Tarzan.

 Ingemar



Naw. Älskar den scenen med Saga och Ingemar.

Ich liebe Mitt liv som hund.

- Alle Macht für Mitt liv som hund, unser Befreier -


Hoppas verkligen att det löser sig med mina fina retro video och att den kan spela in den filmen annars måste jag vara sjuk på måndag och det får jag egentligen inte vara för jag ligger redan efter ungefär 100 år med min planering (!!!!!) och jag har ingefära ungefär tretton dagar på mig (ännu mer utropstecken!!!! 11ett) att bli färdig.


"I think I'm ready to die"

Shane Dawson - Ghetto Prom From Hell ♥

 
Nu så översätts stügga ord till stügga tyska ord i google översätt. Haha google översätt in my ♥

whoopee

Och så fick jag ett SMS nüss om att jag är jobbig. För att jag aldrig svarar på SMS längre.

"Men hallå, då måste jag ju liksom... anstränga mig? Assow, E U W W! Liksom flytta mina manikyrvackra och värdefulla fingar till mobilen assow E U W W - värsta traumat för livet och sen liksom... tänka ut ett lämpligt svar? Kommer ju bli sjukskriven i en månad eller något sånt, och jag som skulle på FÄÄÄEST ikväll?? S K O J A  I N T E!"


Jag har sett alla avsnitt. ELITE. Daniel is my favorite, Anita raring, ge mig valparna! Ta checken... Ta den... TA DEEEEN!! *OND MÖRDARBLICK*

" Jag älskar päls, jag avgudar päls, åh vilken kvinna i denna usla värld gör inte det!"

En underbart läskig film. Hugh Laurie är nog med i den? Och Glenn Close. Lüxigt. Lüxüs.


Ajökens


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0