Som ett hjärta som vägrar sluta slå

ABO!♥

Nu har mami tvingat stackars mig att jobba justin bieber-matematik och det har gått helt åkej. Och min dator ryckar upp sig så jag måste misshandla den med jämna mellanrum! (Förlåt)

Ikväll bär det av till Barkarby men om jag uppenbarligen inte jobbar mer matte idag får jag inte åka dit. F U. Så jävla tröttsamt men nu dricker jag oboy och läser bloggar om människor som jag. Usch jag stör mig på att jag är så himla hjälplös ibland och så oteknisk. Fattar ingenting av median och medelvärde eller hur man fixar photoshop eller bränner skivor eller SVARAR på kommentarer på blogg.se? HAHA men jag fattar faktiskt inte. Om ett tag kommer mami och Tomas hem, då blire tydligen liv i stugan för då måste jag fortsätta med mattehelvetet.

KAN INGEN BARA FATTA ATT JAG INTE ORKAR MER

WÖÖH! Jag kommer fan inte klara av idrotten heller. Jag dissade simningen för två veckor sedan och vägrade gå dit och riskerar ännu mer IG nu än förut. Haha så himla löljigt men jag klarar inte av badhus, att byta om, att anstränga sig fysiskt, att anstränga sig fysiskt HALVNAKEN, att bli blöt och ful och osäker, MITT SJÄLVFÖRTOENDE RÄCKER INTE TILL. Ursäkta mig då. Mamma blev i alla fall inte surisch för att jag vägrade. Och det var faktiskt en kompis till mig som också vägrade gå och det kändes faktiskt lite bättre. Fast simningen var typ en tisdag och på onsdagen fick hon höra att vi kanske skulle bli tvungna att simma. Med niorna. MED KILLARNA I NIAN. Skoja inte!!
Vi blev typ asrädda för att två killar i nian kallar vi randis/mona sahlin killen och "han som gjorde låten" och vi tycker dem e en aning coola/bra stil/ehe. Sedan kanske vi skulle simma med tjejerna i nian. Men som tur var slapp vi simningen för ingen lärare sa något sedan. Bara våra handledare men dem kunde inte tvinga oss dit som tur var. ÖVERDRAMATISKA! Haha nej men ingen kan tvinga mig till sånt. Men nu måste jag liksom ha gympa med hennes klass och hon gick inte förra gången (i torsdags) men jag gick och jag kände ingen och vi hade liksom dans. Ta mig till kärlek ta mig till dans ge mig nåt som tar mig någonstans. Men det var hemskt. Rockabilly och schlagerlåtar. Herregud, blev så jävla emo då och skämdes så himla mycket. Jag försökte intala mig själv "det här går bra, bjud lite på dig själv, Andie du klarar det, försök" men när jenkan kom så vägrade jag för man skulle hålla i varandra. EHE jag har svårt för närkontakt. Hoppas hon är med nästa gång, jag sa det till henne igår för att jag vågar inte gå dit själv igen och byta om på toan fast lampan inte funkar och man inte ser ett piss och svettas av nervositet och höra andra prata om vem som är på toan och komma ut i en stinkande idrottshall och sätta mig ensam i hörnet och inte känna någon, bara känna blickarna och bli tillsagd av Idrottsälrarn att flytta mig närmare gruppen.

Måste packa till Hanna nu, tjo bre.














Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, eine?

Helt random här, men i alla fall. Hej, liksom.



Jag vägrade också simning på idrotten(både högstadiet och gymnasiet), men pratade med läraren om varför(samma anledningar som du antagligen) och gjorde det klart för henne att jag aldrig skulle sätta min fot i badhuset någonsin. Som tur var hade jag en bra idrottslärare som förstod och märkte att det faktiskt var fler tjejer som kände sig otroligt obekväma och utelämnade i den situationen, så vi fick helt enkelt dispens från simningen helt. Den lektionen är ju till för att man ska lära sig livräddning osv, så vi som vägrade simning fick helt enkelt skriva en uppsats om det istället. Så vi hade koll på läget liksom.



Jag tycker du ska prata med din lärare om det, så kanske du faktiskt slipper undan ett IG. För allvarligt, vad är man för människa om man underkänner någon för att denne vägrar vara halvnaken, dyngsur, och ångestfylld bland folk?



Kände bara ett visst behov av att dela med mig av detta, trots att jag inte har den blekaste om vem du är osv. Ramlade in här av en ren slump, men lycka till i alla fall!

2010-11-22 @ 11:34:10
URL: http://falseadvertising.blogg.se/

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0