Med huvudet i sanden

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH.







Låt mig dö.



Eller något. J A G  V I L L  I N T E  G Å  T I L L  S K O L A N  I M O R R N .

Varför måste jag vara så ledsen att jag vill skrika och gråta men varför måste jag vara så tom inuti att inte en enda tår kan bildas bakom ögonlocken och min mun vägrar öppna sig?


Jag behöver frihet.

Nej. Nu måste jag fan ta tag i allt. Herre gud det är bara att gå ner ta en dusch borsta tänderna gå och lägga mig

Mamma sa en gång för inte så länge sen att jag måste ta tag i allting och sluta gömma huvudet i sanden. Då påpekade jag att det fanns en bra låt som gick så.
Hon skakade på huvudet och upprepade att jag måste ta tag i allt nu. Att jag måste koncentrera mig i skolan på alla stegämnen och mina betyg och att inte få IG i något ämne särskilt inte matte och idrott och gå och lägga mig tidigare så att jag orkar med skoldagen.
Men varför går det inte? MEH. Inte rättvist, varför ska just jag vara den med sömnproblem, har haft det sen jag var liten, det är så svårt att bara lägga sig ner och somna, varför vaknar jag så lätt, är det någon som vill mig något?
Uschuschuschvadjaghatarspångaochkungsängenjustnu!



Varje moln är trasigt

Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0