Jag vet inte varför, men kanske är det därför jag minns det så väl Dina stora ögon, dina bruna händer, dina vassa knän

Jag brukar alltid få någon sorts viktig insikt efter det förra inläggets budskap slash röda tråd och vet vad jag ska göra åt det. Hmmph. Funderingar och filosoferande. Jag ska studera wannabe JB-killen några fler gånger. Om det är han så ska jag fråga. Då ska jag våga då skall det pratas jajaminsann då ska jag få ett ärligt svar på tankarna då först då kan jag få vila min hjärna då kan jag le och vara stolt över mig själv som jag inte har varit på länge för just nu finns inget speciellt betydelsefullt i min vardag så det här är grejen som gäller. Det händer ju knappt något i mitt liv längre. Inga nya människor. Bara gamla som försvinner. Men jag är ju inte ledsen eller så. Ibland jo. Men jag har det ju inte dåligt. Ibland jo. Men jag är inte gnällig iallafall. Bara lite. Om det är han. Då ska jag fråga.


Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar
Var det dig jag såg, dig jag svor att aldrig glömma




Om det inte är han



då ska jag bara sitta tyst och hålla käften


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0