Entertainment är mitt andra namn

Förresten. Jag önskar att jag var c00l. Som någon av mina kompisar, alla mina kompisar känner typ tusen pers. Jag känner mig ganska ensam i jämförelse med dem. Man måste jamföra för att se hur bra man har. Så egentligen har jag haft tur. Man måste kunna hålla en distans till det som är dåligt. Nu kom jag på att Håkan skrev i min loggbok förut på signeringen. Ska nog titta lite i den och gaska upp mig. Känner mig grå och tråkig men men jag är ju sjuk så någonting har jag att skylla på åtminstone.

Nu ska jag gå ut med hunden i snöstorm med halsduk och huvudvärk och typ avlida.
Krya på dig Andie. Poss. Haha ne skoja ba. Måste bara bli frisk nu. Orkar inte göra någonting JÖH! BAJS.

Ajökens

Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0