Jag kommer komma försent imorrn. Igen. Min handledare kommer flå mig levande för att jag ALDRIG lyckas komma i tid. Jag brukar faktiskt inte springa till bussar eller hetsa till tåg men det är ju bara för att jag är sådan som person. Förresten VÄGRAR jag gå halv i ordning gjord och stressad och oroa mig för hur jag ser ut hela dan. Jag kommer hellre försent till skolan men med ett bra mindre dåligt självförtroende!

Jag kommer få åka buss och tåg själv imorrn. Jag önskar att det fanns någon trevlig människa i Kungarnas (S)Ängar som skulle vilja sällskapa med mig till Spånga och vi kunde prata om gemensam musik. En kompis bor visserligen här och vi brukar åka tillsammans när efter skolan men ibland får kvarsittning BARA FÖR ATT man kommer lite sent. Det är så patetiskt av lärarna. Men men. Om fem timmar ska jag göra mig i ordning och åka till skolan. MUMMA. Eller inte. Jag kan inte ens lyssna på musik nu. Behöver Kent eller The Cure just nu. Skulle väldigt gärna vilja sätta på London Calling med The Clash eller Hagnesta Hill men ack nej. Mamma kommer vakna då. MÅSTE SOVA.

 

 Vet inte vart jag ska ta vägen men vet bara att jag inte är välkommen hos dig


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0