Dina händer är fulla av blommor dina ögon är fulla av liv

Om jag fick välja ett djur skulle jag välja en undulat & jag skulle döpa honom till Jocke Berg. För jag gillar undulater och jag gillar Jocke Berg.

Hollah!! Nu har man ätit och det var gott, walla bre. Måste ut med hunden i detta Hagnesta Hill idylliska identiska hemska område. xXemochey_96Xx.
Alltså. Man borde kunna blogga genom mobileo för att hela tiden, varje minut sekund komme jag på något att skriva ner på miit egna lilla sätt. Och jag vill bevara och kúnna läsa igenom det. Även fast det är onödiga ord och meningar. Vem bestämmer vad som är onödigt förresten? Vem bestämmer vad som är falskt och fel? Vem bestämmer vad som är en stol? Vi diskuterade det idag i skolan och kom fram till att någon måste det vara. Sen kom vi fram ännu mer till att det är inte någon det är några. Flera bestämmer. Majoriteten avgör. Därför vill jag vara independent. Indie. HAH. Allt är meningslöst men nånting måste man väl göra för att inte vara mainstream och... jag vet inte. Jag säger typ jag vet inte till allt som jag inte orkar prata om nuförtiden. Eller så svarar jag inte alls. Tjena mittbena nu måste hunden ut så måste avsluta. Hejdå mami. Nu ska jag dra på mig kängor och kappa och indiehalsduken som är väldigt vintage. Helgen är både stressig, ångestframkallande och oerhört befriande för mig. Ska allt sätta på Håkan därute och fylla tomrummet med musik.
HAHAH sätta på Håkan!!! Misstolk. Vi går ut och brinner upp i natten.

Sommrtid Jag är lyssnaren som tårar mot din kind. Min dröm är din...


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0