Och vi alla har kriser korsar avenyn på rullskridskor hobosneakers, åt helvete med dr martens

Hej hej hemskt mycket hej!


Världens finaste mest Siggeliciuosly låt med Hemliga Byrån, 1987 tror jag året var? Den låten har varit min favorit sedan femman "Ehehe den bosig jak var den bel femman ehehe, for den var den ente tillotet! Ente tillotet! Bel bosig jak var den!!! Ehehe haram den var man ente fick lissna den låten ihihihi men jak var den bosig!". Håhå man märker att jag har tittat mycket på AnaGina show osv. Marvelous, just, MARVELOUS! Ett annat mysigt och la gött band är Placebo. Den du.

Nu, vidare till gårdagen och dess gåvor. Detta fick jag motta från diverse människor igår;

Mamma, titta vad jag hitta! En halsduk, tumvantar und ein basker. VISST ÄR JAG COOL, FÖR VISST ÄR MAN DET OM MAN BLOGGAR OM SINA JULKLAPPAR ELLER HUR VA VA??? AM I PRETTY YET?! *PSYCHO*



Från John då ra. NAAAWWW. ♥ Titta, jag gjorde ett hjärta. Visst är jag snäll. Eller. Hur. Jätte. Positiv. Och. Inte. Alls. Pessimistisk. Och. Trist. Punkt. Blev det jobbigt att läsa nu? Bra. Det var allt jag ville uppnå, skapa lite kaos. Lite smärta. Lite frustration. Lite mald Johannesört i era ögon.

Lite sisådära sjuttiotals romantisk filmnostalgi på det däringa omslaget.

 


Knappast priceless för mig! Eller vad säger du, svennemorsan Bettan?





Gult - är kult på restaurangen. HAHA. Gult - är ganska fult sådär på momangen. Sedan när man vant sig lite, liksom vant ögonen vid den starka färgen, först då kan man uppskatta ärligheten och positiviteten som den självlysande färgen ändå medför i dem bittraste och mest falska stunderna. Bajs, fyfan vad bra jag är på att rimma, ändå.




Naw danke schön Broder Johnski, danke schön.





Mama, keep goin' gurl while your on top, that was a FIIINEE gift, you still got your swag! MM-MHM!


La goa yllestrumpor ^





So fabuolus and so fancy! Cha-cha-liciuos. Höhö nej men typ. Signerad o allt var den.





Haha och när jag läste ut boken så låg denna i? Ja ba ne men man tackar och bockar, mmm, hälsningar från, *slickslick* Greger *slick om läpparna* Hjortkloe von Tass, mmmm, håhå!




- Two tickets to H to da åkan, man it's gonna be sick, so wild n out, and so awesome, man I'm telling ya, this is some real shit, dawg, it's gonna get hot and a lots of sexy ass chicks is gonna be there! Gurl!
- ...Dude. Your white. Don't act like a wigga, please. It's just embarassing.
- SAY WHAT?
- What.
- No, I did'nt mean that you would answer, it's just at phrase dude, and take a chill pill by the way DAWG! YO AND ABO!
- GOD! I know it's a phrase, it was my friends dad who invented it! God your such an idiot...
- From H to da åkan FREAKY FREAKY YEAH! 




Fin va? En mus och dess mus matta! Eehhhh vänta nu..?




He wasn't making fun of asians, he was making fun of Elvis Presley being fat





Tack mamski.




Höhö mamma då, håhå (a)


Usch jag gjorde en smiley. Fan vad lågt. Jag känner mig så naken, rädd, exposed, blottad osv. Lite som en nittionia. Och om en nittionia nu läser detta; GÅ O LÄGG DIG! KLOCKAN ÄR ÖVER ÅTTA, VET DIN MAMA OCH DIN BABA ATT DU ÄR UPPE SÅ SENT?! VAD DU HAR PÅ INTERNESH O GÖRA, BEL BOLIBOMPA FÖR DIG SEN MARS DEN SÄNG FÖR DIG! DU ÄR DEN BLUMMA, DEN BLUMMA MÅSTE DEN SOVA! ANNARS DU INTE BLUMSTRA BEL VÅREN DEN! INTERNESH INTE TILLOTET! NEJ. INTE TILLOTET!



MAN TACKAR O MAN BOCKAR, MOR. MAN TACKAR O MAN BOCKAR. Mjooo. Greger Hjortkloe von Tass här, *slickslick om läpparna* nu skall vi krydda eder med våran Johannesört håhå och höhö mmm mumma *slickslick*.





SÅ JÄVLA FANCY OCH FABULÖS VÄSKA JAG ÆLSKER DEN DÄR BESTIS VESKIS JAG SKA ALLTID BÄRA DIG MED MIG OCH GÅ RUNT PÅ STAN MED ETT PAR LA GOA DR MARTENS, FUCK SNEAKERS OCH ADIDAS VÄSKOR JEEEG ÆLSKER DEEEG!!! BFF?

Ajökens


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0