I'll have my way with you, Frankie

Halli hallå där!
Nu trodde ni allt att jag hade dött här va, ba gått och blivit sjurre aka sjuk, eller hur?
Nepp, så lätt slipper ni inte undan mig. Mitt internet har återvänt igen! Halleluja moment osv.
Julklappar har jag redan fått och här är vad jag har mottagit hittills; tjocka röda yllestrumpor, en mycket snitsig porslinstomte (so fashion, inte sant?), tofiffee-lådeli-låda vilket är en tradition på julmorgonen hemma hos oss och Thåström Be-Bop-A-Lula Hela Jävla Dan. Mycket goa gåvor, om jag får säga det själv!

Mer små fina, paketerade julogåvor äro icke uppslagna så dess mer uppstår om några timmar efter att jag har tjockat i mig julmat och soffpotatis-säckat lite på televisionsappareten.

KOLLA VAD SNYGG JAG ÄRO;






Fashion turn to the left Fashion turn to the right





här är man elvis presley för en dag



ståaldrigstill ~ släppaldrigindom





Och nu avslutar jag med en ett-år-gammal bild;

Så man såg ut i sjuan alltså, ser helt sjurre ut.


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0