Gud uppfinn nåt nytt som gör det lätt att hålla ut Nåt för dom som väntar dom som orkar vänta

  • ... sliskiga jullåtar framförda av diverse artister så som Carola, Arvingarna, Dödödö. Surrender or DIE
  • ... när människor RÖR mig, PILLAR på mig, TAFSAR, KLÄNGER, KRAMAR mig osv i allt som har med beröring att göra. JAG ÄR INTE INTIM SÅ VAD HAR JAG SAGT OM ATT FOLK RÖR VID MIG?! JUST DET JAG HATAR NÄR FOLK RÖR VID MIG, HAR JAG SAGT! För in i helvete vad ni är tröga alltså måste man lära er allting eller? Era störda sverigedemokrater JUST DET NI HÖRDE MIG hahahaha läs nu och observera: VAR VÄNLIG MATA ELLER RÖR EJ MÄNNISKAN HON BITS. Skoja ba, hatar att bitas jag kommer göra kaos på dig istället. Just det. Kaos.
  • ... mig själv. Punkt slut. The end. Eller dot end kanske man skriver MEN I DON'T GIVE A DAMN. *nonchalant&tjugohundratiohighfashion*. För att jag äger ändå ut er alla på Kent singstar.
  • ... falska lärare som ringer hem till mitt hus var eviga dag om mitt psykiska välmående, icke inlämnade uppgifter, att ni bryr er om mig. Snälla? Om ni nu ska stalka mig för att ni älskar moi så mycket kan ni väl åtminstone börja med att stå utanför mitt rum om nätterna och kasta upp kärleks hot dogs i mitt rum med våra initialer inristade i ketchup och senap. Men det första ni gör är att ringa hem till MIN MAMMA och föreslå BUP. Big fail på er. I know you love me! Så ni kan väl åtminstone börja göra det där med korvarna. Det låter så fint i mitt huvud. Och sjunga hot dogs in the sky with diamonds. Ack ack denna vackra värld blir så mycket bättre med mina idéer.
  • ... när äckliga fittor med kluvna toppar kallar mina vackra bröder för negrar. Alltså. Jag kommer ta era efternamn. Jag kommer klippa er tounga.  Jag kommer dräpa er med mitt star wars laser svärd från rusta för 39 :- om någon säger så igen. Ni är bara avundsjuka på deras BUS skin all year long. Inte sant?
  • ... KAN DU SLUTA SMASKA? Det är något av det mest vidriga som finns. Så sluta bara smaska i mitt fjorton åriga öra. Du ger mitt öra seriösa men för livet. Men säg aldrig att jag smaskar. Då klipper jag din öran. Och din toung.
  • ... skolan. Nej tack du!
  • ... los matematicas. Go fuck your self. Then burn in hell.
  • ... nu ska jag vara lite ultra meger super duper djup här. Haha ne ba skoja. För nu ska jag vara mig själv igen, ett patetiskt fjortonårigt kent-fan som googlar jocke berg all night long och hatar Dom Andra. För det är ju sant. Jag hatar dem andra. Imorgon i skolan skall jag vara så dryg och elak och fittig mot alla lärare som det bara är möljigt att vara. De tillhör mainstream gruppen och jag hatar mainstream. Därför är jag emot allting som är bra. Och så tänder jag på Draco Malfoy när han gråter på toaletten i Harry Potter and the half-blood prince. MUMS.
  • ... fan vad jag är arg. Jag är riktigt bitter och vidrig och för att inte nämna hatisk. Nej jag måste verkligen lugna ner mig med Sigur Ros och Depeche Mode nu.

Jag räknar bara dagarna tills jag blir arton år. Då ska jag dricka öl till frukost och börja dagen med en morgoncigg. Sedan ska jag vandra runt i stan och betala för en riktigt fin tauering på handleden. Efter det ska jag nog titta runt i tidningen efter lägenheter till salu och avsluta aftonen med en spontan spelning på någon fin klubb med arton års gräns där mitt favoritband spelar. Jag ska nog bara vara också. Bara känna friheten av att få kontrollera mig själv och få göra alla spontana aktiviteter som jag känner för att prova på och bara vara självständig.



Jag måset bara få säga tack. Egentligen hatar jag tanken av att prata med någon men alla vet ju att jag måste dem säger "såhär får det ju inte fortsätta du får inte må såhär" men det är väl klart att jag vet eftersom att det skadar bara alla i min omgivning. Därför skämtar jag bort allt. Och. Vem bryr sig. Ingen. Jag måste bara få skriva det här också; FAN TA ALLA LÄRARE SOM ARBETAR I KUNSKAPSSKOLAN. Ring hem en gång till och jag blir galen. Jag kommer tappa mitt vett och sinne och hallucinera fram en jävla kanin som heter Frank och som är gjord av metall och dank. Jag kommer bli helt fricadeli galen snart. Jag har anat i hela mitt liv, anat och undrat om man kan ärva psykiska störningar och sjukdomar i huvudet. Något är ju fel, då har jag väl ärvt allt det här från min biologiska mamma. Jag vet hur hon är. Jag var ju med för två år sedan i Jakobsberg när hon fick utbrott. Så rädd jag blev, jag glömmer aldrig.

Och ja. Jag vet allt alla pratar om mig bakom min rygg. Jag är inte blind eller trög. Och det är något av det vidrigaste som finns. Hata mig, hata på men om ni nu undrar så in i helvete mycket kan ni väl spotta det i mitt ansikte. Istället för att dregla runt så fort ni tror att jag inte märker och le era enfaldiga leenden så fort jag kliver in i rummet och låtsas som att allt är luft, små briser och sommarsol och att världen är fluffig och mjuk för att sedan skrika frustrerat åt mig om att jag måste ta tag i allt.

Nej nu är jag jävligt  trött på er. Jag är knappt deprimerad längre jag är bara så in i helvete arg på er. FATTAR NI NU DÅ ERA EFTERBLIVNA ELAKA PAPEGOJOR. Och nej. Det finns inget i hela världen som kan omvända mig till en skolkurator, det finns inte bara att jag pratar med någon i SKOLAN. Man måste verkligen förklara och skrika ut allting som man vill ha sagt. Men det är dom små orden som är svåra ord och hårda ord är lättare. Jag vill bara bli som alla andra. Fast ibland så vet jag att jag är exakt som alla andra, värdelös och liten - jag vill bryta mig fri nu och visa exakt varenda jävla människa i världen hur stark jag är och att jag är unik.

Men orka.


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0