Töntarna

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA ÅH MAJ GADD!


NI SKA BARA VETA HUR MÅNGA EGOBILDER (!) JAG HAR TAGIT HAHAHA OCH VAD FÖR FILMER JAG HAR SPELAT IN HAHAHA!!!


Jag har mensvärk, då är det faktiskt tillåtet att roa sig och göra P0P-musikvideos och dansa fånigt, göra P0P tecken, puffa till P0P fluffet då och då och se allmänt skitnödig ut. Åh, jag dansade och jag dansade till Skisser för sommaren - Kent, Kräm - Kent och Baptism - Crystal Castles. Jag kommer tydligen aldrig platsa i So you think you can dance, har jag märkt efter att jag kollade på videosarna.

Fyfan vad het jag är i P0P fluff. Om jag var lebb skulle jag seriöst ta mig själv här och nu och därmed basta. Jag borde nästan bli popare men så kom jag på att jag nästan aldrig orkar ha samma stil för jag blandar in så mycket annat så jag orkar inte vara en alldeles särskild stil. Äsch, jag är fabulös i alla fall och det är det som räknas just nu. Men jag borde verkligen ta danslektioner, för det ser ut som om jag ska bajsa ut en hel jävla amazonas-flod vilken sekund som helst och så ser det ut som att jag försöker vara svår när jag sjunger med i texterna. Man ska inte sjunga när man dansar, man ska bara se het ut och svänga sådär ungdomligt med höfterna som ungdomarna gör nu för tiden. Äsch nu ska jag åma mig framför kameran igen med min jävla mensvärk och vicka på kroppen till Musik Non Stop - Kent.

Ajökens

Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0