Och en vidöppen väg rullas ut framför oss från en ödelagd stad där ateister bär kors

HALLI HALLÅ DÄR I STUGAN!


Jag måste verkligen ha ett till par dr Martens. DEM ÄR SÅ HIMLANS SNYGGA *DÖÖÖR* SKOJA INTE NU BARA GE MIG FLER JAG SKULLE KUNNA LEVA PÅ DR MARTENS KÄNGORS LJUVA AROMDOFT OCH KOKA SOPPA AV DEM MED SKOSNÖRENUDLAR OCH SULDILL. Galet gott, det må jag säga. Ett litet urval kommer här nu;








Fint som snus ska det vara, om det ska passa kung Salomo. Kom hit era små bofinkar, ni skulle få ett underbart liv med mina fjortonåriga flickfötter och jag skulle putsa er glansiga varje dag med svart skokräm och inte låta någon komma för nära er, för ni är mina små darlings! Men men, vad vore en dag med ett par äkta dr Martens? Det skulle vara alldeles långtråkigt, dötrist, tråkigt och alldeles... alldeles underbart!

Somliga går med trasiga skor...

Ajökens

Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, Melli?

sv: Håhå, så trevligt.

Man tackar! Det tog typ 10 minuter att fixa den, jag hade tröttnat på den andra, för den var so not Melli style! Dessutom ville jag att världen skulle veta att glada människor aldrig fantiserar!

2010-12-25 @ 11:12:06
URL: http://lorentzonfoto.blogg.se/

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0