What's the point of doing anything if you'll never notice.

Seriöst seriösare seriösast.
Jag är dum i huvudet.

Snälla. Kan någon jävla mäniskovalp komma hem till mig på Klaverstigen och slå mig, rakt i ansiktet och tvinga mig att skriva min bokrecension?

Jag klarar det inte, självdisciplinen tvingas inte fram av mig själv och jag ska försöka hålla mig fåordig, om det nu ens går;

Kom hit och ge mig en hård jävla örfil bara. För det förtjänar jag. Man ska vara god mot sig själv. Men nu är jag självond. Och det fungerar inte så. För det finns inte ens ett ord som heter så. Bajs.


Jag är en osymptatisk lat envis känslokall oduglig protesterande överkörd idiot. Punkt slut och the end. Hejdå med er, era sabla pottfiskar.
 (Everybody is stupid and so am I)




Så nu ska jag dricka te helt onödigt jag är rätt så onödig men hejdå då för nu ska jag studera hardcore english.
Good bajs!

Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, Anonym?

se filmen Chocolat av Lasse Hallström om du nu inte har gjort det redan. sååå bra film. dessutom är det en flicka som har en osynlig känguruvän vid namn Pantoufle - bara en sådan sak gör filmen mer underbar än den redan är, liksom.

2011-02-06 @ 19:56:12
Är det så du säger det, Jag själv, på ett ungefär. Typ.?

Åh, måste spana in trailern vafan!

Tack för tipset, kära medmänniska. Lasse Hallström är en megaduktig regissör, faktiskt. C:

2011-02-07 @ 21:13:55
Är det så du säger det, Jag själv, på ett ungefär. Typ.?

Just det, ja. Kom på nyss att jag har filmen hemma på VHS. Smarto, hmms. Håhå, jag kommenterar min egen blogg, fett cool jag är.

2011-02-07 @ 21:15:52

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0