Skulle du råna en bank för oss två?

Nu har jag funderat lite fram och tillbaka. Och nu har jag väl bestämt mig.


Imorgon är det Håkan. Det kommer bli underbart.
Och jag ska byta blogg.
Så. Adjö.


/A.

Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, Anonym?

din nya blogg, snälla? om jag säger att du skriver otroligt jättebra (du gör det, klart. menmen), så kan du väl skriva här vad den är? två inlägg ned eller vad som helst.



patetisk jag låter. hehe. stalkervarning men struntsamma.

2011-04-27 @ 19:49:59
Är det så du säger det, Andie?

jnodewnbwp

Min nya blogg är helt klart sämst, men du kan få adressen om du vill ändå. Blev lite våt i ögat av din kommentar ('':

Ska skapa ännu en till blogg eftersom att helt o fullt kan jag aldrig bli nöjd. Poss på'rej.

www.jagarbaraljud.blogg.se

2011-04-28 @ 22:01:01

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0