vi mot världen

HOLLAH!
Ska bli så himla skönt att få skriva av mig Måste plugga, plugga, work, work, gotta go to work, then hurry home, gotta go to work, then hurry home, badabababadapa, I gotta go to work för jag är så jävla nedrans fakking trött på allting just nu.
Riskerar IG i några (flera) ämnen och det är så svårt att ta tag i allt. Ska nog ändå FÖRSÖKA göra några mattetal för att sedan återgå till data-aktiviteterna. WÖÖÖH.
Jag trodde att skolan idag skulle bli panikartad och ångest fylld med min handledare som hängde efter mig som en svans och bli nästan värre än var det var igår. Så blev inte fallet. Hade ljuvliga diskussioner med människor i skolan och jag tog med kameran och visade upp Håkan videos från Hovet från LÖRDAGEN DEN TRETTONDE NOVEMBER TJUGOHUNDRATIO och pekade ut Jocke Berg-killen som stod typ bredvid mig som jag blev halvt kär i och som sedan i slutet av konserten log skrattade tittade på mig. *DÖÖÖR*

                                                           Ge mig nåt som känns

                                                                   Adjö                                                



Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0