Lets dance to Joy Division / Baptism

Käpp!

JAG ÅKTE INTE SJÄLV TILL SKOLAN IDAG! Hurra för mig! All makt åt Tengil.

Min kompis kallade mig först för en apagurk som missade bussen men sedan lovade hon att vänta. Vi sms-ade om fina pojkar på bussen/stationen.


Skoldagen var faktiskt mücket bra. Satt med ett gäng i ett matterum och en kompis visade en kille på facebook som vi kallar för Busspojken. Hon hade äntligen lyckats luska ut hans namn och skola och allting men man såg inte mücket av profilbilden, den var för mörk. :c
Vi pratade typ hela dagen idag (fast det gör vi ju typ alltid men ändå) och jag lyssnade på lite ny musik i örlurar som gjorde lite ont men som jag icke ville ta ur och skrattat åt roliga bilder och inspelningar på mobilen och facebook bilder.


Jag försökte spela in henne sedan för hon sa en bajsrolig fras som någon fjortis eller något sagt.

"Assow, typ dunsta!" HAHA!

Alltså hon sa det på ett särskilt sätt, såatteh jag nästan kissa' på mig! Hon typ läspade samtidigt med snobbigt uttal!
Sedan killade Jannica min rygg och det var jättepätte men jag blev tvungen att killa tillbaka någon gång. Tjänster och gentjänster.
Jag önskar att någon skulle killa min rygg utan att jag skulle bli skyldig denne en tillbaka-killning, att den killade mig bara för att det är mysigt.

Jag försöker skriva mattetestet nu men ack o ve det funkar icke. Snopp-matte.

Förresten, den nya matteläraren som är rektorns unga gentlemanna son tittade in på oss idag i rummet vi satt i när vi pratade och inte jobbade.
Och hehe han tittade på mig. Alla tycker han är snügg. Läskigt! EHE eller något.
Och EHE jag EHE rodnade EHE inte lite när han tittade på mig. Röv ville jag skrika då men jag gömde ansiktet bakom mattehäftet EHE. Haha jag sa ett skitroligt skämt och efter det blev det knäpptyst och ingen skrattade. Någon rückte till lite med munnen. Alla ba " K bryr" och typ "Careface"!
Haha jag ba " Skratta, annars skickar jag er till Tönrosdalen!! Eller kastar ner er till Katlagrotten!! ALL MAKT ÅT TENGIL"
HAH!
När jag var liten flikka trodde jag att det var Ted Gärdestad som spelade Jonathan i Bröderna Lejonhjärta.

Jag har blivit rekommenderad Crystal Castles och The Wombats i skolan. Lyssnade på Spotify. Sketabra band.
SHITAS POMMFRITAS



Ajökens


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0