Jag såg en bild från mitt 80-tal mitt Hårdrocksjag & jag undrar vem det var

* INGET LIV *
Åkej... Åkej med Å låter bara så mycket mer Indie än vad Okej med O gör. Okej med O är bara så tjugohundraåtta. I wanna feel faboulus.

Vad är mitt problemo? Ska det vara så svårt för mig att börja jobba? Jag kommer inte få sova hos Hanna imorrn och vi skulle ha flummkväll och allt med Cassie, jag kommer inte få besöka konserter, åka te stan och shoppa mig glad med skivor och kläder och accessoarer och inte få umgås med nån. Om jag inte pluggar.
J A G  K O M M E R  B L I  T V U N G E N  A T T  B Y T A  T I L L  H A G N Ä S S K O L A N.
Här i Hagnesta Hill händer inte mücket alls. Vill inte sitta här. Vill bli en vind, någon sorts whirlwind och försvinna långt bort från vardagen och aldrig komma tillbaka eller borra ner mig under täcket sluta andas och aldrig vakna.
Jag vill ha en fin fin headeR. Får fråga någon förtrolig kamrat och be om hjälp.
Jag klarar inte av att be om hjälp i skolan. Därför hmnar jag efter. Och dålig självdisciplin. Och dålig på att ta tag i saker innan det är för sent. I vissa ämnen ger jag verkligen upp för lätt. Eller i skolan generellt ger jag upp för lätt. Verkligen.
Vi har så ont om tid Ingen vila ingen rast vi har så ont om tid och det här är verkligen fel plats ja, jag släpper taget nu vill inte klibba fast för det här är verkligen fel plats Verkligen fel plats Och jag blir verkligen så glad för du är precis som jag och jag blir verkligen så glad för du är verkligen som jag som jag som jag som jag
                                                                SOM JAG

Hellu nu ska jag äta som jag som du Hejdu!


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0