Dream My Days Away

Nu är man i ordning gjord inför natten men är inte trött längre. Bara huvudet dunkar. Och jag kommer spy snart tror jag. Imorrn MÅSTE JAG PLUGGA!!!!11ETT.
Eller åkej, jag vet att jag inte kommer kunna plugga i skolan för det är sämsta arbetsmiljön ever där och jag är mer intresserad av att prata och skratta med kompisar.

Men när jag kommer hem. Då ska jag plugga. Om det så är det sista jag gör. Om jag måste dö på kuppen. Så ska jag ändå plugga imorrn. Med en kopp te i ena handen och ett gott mål med självförtroende kryddat med disciplin.

Tänker fan inte hamna efter mer i skolan, det har jag lovat mig själv Ljug för mig Ljug igen

 

Godnatt. Tror jag ska läsa lite av andras bloggar eftersom jag har tråkigt.

Snälla. Gud. Allah. Buddah eller något. Gör så att min handledare inte dampar sönder på mig imorrn och att jag inte missar någon buss och kommer försent. Amen. ♥


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0