Berättelserna trollbinder mig

Vad vet du om månljuset
förrän du blivit sönderslagen under det?
Och vad vet du om gryningen
förrän du mött varje morgon
med sömnlösa ögon?

TJO nu lyssnas det på Håkan *kärlek* och John och jag har spelat in musikvideos till Kärleken Väntar - Kent och Schni Schna Schnappi - Yokohama Lama. AHAH!
Och så kollas det på DH. MAJS jag är fortfarande sjuk.

Ge mig friskhet ge mig en chans Ge mig nåt som tar mig någonstans WHOAHA. Jag är flummig. EHE.
Gud jag är så tråkig och osocial ibland men är man sjukling så är man. Juste. John och jag bråkade när vi var ute. Sen skämde vi ut varandra och blev sams *typiskt nittioåttor*!  Nu ska jag äta POPcorn. Och John kallade mig för värdelös för att jag inte kunde fixa popcornpåsen. Då satte han popcorn i halsen. MIHI. Alltså åh. Jag är så glad att jag inte är född nittioåtta, det räcker redan med att jag är nittiosexa och liten och missat EN MASSA VIKTIGA NITTIOTALSHÄNDELSER OCH KENT OCH BD KONSERTER. Mjo.


Ajökens


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0