Men vi fryser tillsammans två benrangel skallrar i takt Ur besvikelsen, skammen kom långsamt en känsla av makt

ÅÅÅÅÅÅÅH. Fan vad jag ångar nu att jag inte gick på Håkan signeringen. Jag läste en blogg och ägaren till bloggen fick krama Håkan och prata osv. Jag tänkte typ i fredags w/e, det spelar ingen roll, jag kommer ändå inte få, mamma kommer påminna mig om mitt utegångsförbud, jag vågar inte åka dit ensam för jag har så dåligt lokalsinne och jag ville inte missa någonting och åka fel och jag hade ingen information om signeringen så jag orkade inte ens försöka. Men ack o ve jag borde ha åkt dit. För nu blev jag så himlans avundsjuk på den däringa flickan som fick träffa Håkan.



Ta dig och dina jävla signeringar Håkan. Nej förlåt jag borde faktiskt varit lite smidigare och inte bara läst det i tidningen utan agerat alert och frågat mamma på en gång eller ja, bönat o bett om att få åka dit, är väl ett bättre ordval. Gjort är gjort ändå, jag kommer ändå få se han i vår på cirkus så FU på alla er som inte gör det. För att jag är så jävla elite.
Så. Nu är jag inte riktigt lika pissed off på mig själv för att jag inte åkte dit. Och imorrse hahaha vaknade jag cirkus klockan sju och sedan halvsov jag och drömde fram tills halv åtta och jag kom på mig själv med att jag pratade i sömnen. Jag sa något om att jag skulle få råd, riktiga dyrbara råd från Kent på facebook och om man behövde mer vägledning så skulle man logga in på www.Kent.nu och skriva in någon kod.

Så jävla skum är jag. Sedan när jag såg exakt prick hur mycket klockan var fick jag en hjärnförlamning på högra hjärnhalvan och sprang ner och skulle äta frukost. Fast jag satte mig vid televisionsapparaten och kollade på tv istället i eh halvtimme såatteh jag missade minst tre tåg och kom cirka cirkus fyrtiofem minuter försent till min hemtrevliga skola.

                                      MIN HEMLIGA ÖNSKELISTA!!!!!!!!!!!!!

  1. Att jag ska banta bort minst tio kilo och bli alldeles fabulous jagad smal och härligt tunn
  2. Att imorgon skänker någon mig fyra år så att jag fyller arton och blir döhäftigt myndig
  3. Att jag blir bäst i världen på att gå på konserter att jag går minst en gång i veckan så att jag blir underbar och älskad av alla mina favoritartister snedstreck band  

                    DU & JAG DATORN  -  TRETTIO ÅR SENARE    

    År tjugohundratrettio i en inte alltför avlägsen framtid... 

   (4. Att jag ska slippa gå på personal-julfesten.)
   (5. Att datorn ska titta på mig.)
   (6. Att jag och datorn ska blåsa liv i vårt förstelnade partnerskap.)
   (7. JAG ÄLSKAR DIG DATORN!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
 

          


Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, munky?

ska du delta i dagens blogg? anmäl dig vettja! :D

2010-12-06 @ 17:51:33
URL: http://munky.blogg.se/

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0