Jag står precis på gränsen Horisonten är nån annans konstruktion

Att det ska vara så svårt att lägga sig vid en anständig tid så att man slipper komma en timme försent till skolan och gömma sig för sin egen lärare för att man skäms över hur misslyckad varje morgon blir.

Har klippt ut nu lite vackra bilder och recensioner från tidningar som jag hittade gömda någonstans.


Metropia är en film som jag velat se länge. Dyster animerad framtidsversion om ett gigantiskt företag som har skaffat sig kontroll över människors liv. +++ fick den från Aftonbladet.

Annika Norlin gästade Babel och pratade om sina låttexter med programledaren Daniel Sjölin. OCH DET MISSADE MAN SÅKLART. FU


Denna bild hittade jag i Aftonbladet och har viljat se den så länge och den verkar fortfarande gå på biograferna. Hmmph. Ge mig en biobiljett, tack!

Jag såg Alla älskar Alice på kanal åtta för en vecka sedan typ. Den filmen har en styrka, som ligger i barnens synvinkel ur en uppslitande skilsmässa. Fast jag har sett den kanske tre gånger innan men w/e den är lika bra ändå. Jag tycker deet är en sådan film som bara blir bättre ju mer man ser den, ju mer detaljer som man kan känna igen sig i osv.

Och ehe så är Anastasios Soulis med i den filmen. Ehe. Fint.


Söker hopp i den mörkaste misär. Jag har velat se Precious ända sedan den kom ut. OCH SÅ MISSAR MAN DEN NÄR DEN VÄL GÅR PÅ TV. RYCK!


Okej. Jag känner av mitt liv i det här inlägget. Hela huset sover men kan vakna upp när som helst det skrämmer mig om nätterna.



/A

Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, Andie?

What the fluff?



Jag hade lagt upp en bild på Himlen är oskyldigt blå, inte nån jävla apafilm.care!

2010-12-02 @ 00:42:56

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0