Om du älskar mig kommer jag lämna dig och om du lämnar mig kommer jag älska dig

Ryck upp dig emo. Den sjuttonde april så smäller det. Håkan pepp. Biljetter för två har jag, en till mig och så den andra till en kär vän; vem vill följa med vem ska jag fråga?

 

Och VARFÖR blev jag tvungen att vara bortrest cirkus hela sommaren, jag missade Kent konserter som bara den och det gjorde lite ont i hjärtat så fort jag hörde om dem som var där och såg dem och jag önskar att jag får se dem snart, jag står knappt ut längre. Ge mig lite kärlek om man får be!



Min medicin
En sol går upp och tvingar mig att kisa
Hårt ljus, hårt
Svarta dagar följs av vita nätter


Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, GUEVACCI?

vad hittaru på ikväll då?

2010-12-02 @ 20:25:16
URL: http://guevacci.blogg.se/

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0