The glare in her look The ice in her stare you innocent children Had better beware To se her is to take a sudden chill Cruella DeVil

Hatlista för dagen:

 

  1. Lyktstolpar
  2. Idrott på torsdagar = FML
  3. Människor som glor ögonen ur sig, kastar blickarna på mig och klistrar sig fast
  4. Människor som kramar mig fast dem inte får
  5. Människor som rör mig



                          SLUTSATS:

Saker som aldrig går ur, som drar i mig och klänger på mig för att dem tror att dem vet vad som är bäst för mig och som inte släpper mig ur sikte utan ska ha full kontroll över vad jag gör hela tiden.


/Alter Ego miss De Vil


Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, GUEVACCI?

jobbigt och va deppig! film nu sedan sova, du får sova så gott så hörs vi imorgon! :)

2010-12-01 @ 22:34:10
URL: http://guevacci.blogg.se/

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0