Snälla möt min blick en allra sista gång innan du lämnar min kropp som blivit för trång

Jag sitter och beundrar Hans Arnold © illustrationer i min musikaliska fristad. Ack ack om man vore som han. Jag har alltid fascinerats av hans detaljer och olika vinklar på någonting, ända sedan den kvällen då jag för första gången läste Sveriges kusligaste SPÖKHISTORIER som Hans "Skräckmästaren" Arnold har illustrerat. Åh jag skulle göra mücket för att få en tavla eller en affisch eller något fint som han har målat och då SKULLE jag sätta upp det på väggen det SKULLE jag och det är bara vackra konstnärliga underbara saker som får hänga på min vägg.

Och JA, det är så madda fakking bad ass att skriva copyright. ©©©©©©©©©©©©!!!11.






 John Bauer, du är allt duktig du med, det må jag säga!
 *Avlider*



Bonne soirée!

/ A


Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0