Sitting on a cloud up in my tree but I guess you'll never know There's all these dreams we share

BREAKING NEWS;


Inte nog med att jag sitter och googlar mig själv utan några resultat, jag googlar dock också en alldeles särkild lustigkurre på fyrtio bast eftersom att jag har så lite inplanerat på mitt tomma schema och så mycket tid att slösa. Jag vet nu var Jocke Berg. Nödvändig inofrmation också. Stackars honom, om jag var han skulle jag gå runt och vara rädd hela tiden om ett fjortonårigt fan skulle ploppa upp med kentväska och penna och papper och en alldeles för stor dyrkan. O b e h a g l i g t, är ordet. Fast ändå lite gulligt, men mest creepy. Jag skulle knappt våga lämna psykbunkern om jag var dem, utifall att det skulle stå ett fan där och vänta med hot dogs kent items.


Det är så irriterande att det bara är manshoror på google med mitt namn. Inte ett enda fruntimmer och så är det också en krallig operasångare med mitt förnamn och en mäktig mustach. Euw. Bara sånadäringa gubbröror och isländska mytologiska asagudar med mitt efternamn. Fast mitt efternamn är egentligen inget efternamn, utan ett förnamn. Och min  pappa ska tydligen byta efternamn nu, till sitt förra. Tillbaka till Jansson, snart drar han väl säkert tillbaka till Eskilstuna också. Kanske är lika bra det. 


Sigurd

Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0