Jag ska göra nånting/ Jag ska slå er med häpnad/ Gå över en gräns/ Jag ska bryta mig ut

Håhåjaja igår fotade jag lite meningslösa bilder samtidigt som jag hade ballongkrig med mig själv.

Och så har jag lite svårt att ta in att JAG ska börja sälja tidningar i mitt område helt SJÄLV på MORGONEN. Vad gör man inte för pengar.


 

Klart att man fotade meningslösa bilder när man hade tråkigt och utegångsförbud. Fast det upphävde jag idag, mitt argument gällde julklappar. Jag är värdelös på att köpa presenter osv men jag kommer inte ha någon chans att köpa under jullovet. Därför borde jag börja redan nu, innan det är försent. Det är faktiskt inte trevligt att köpa saker i sista minuten och jag hatar när jag skjuter upp saker som jag lika gärna skulle kunna göra nu. Jag borde pressa mig själv till det yttersta och göra mitt bästa - men jag orkar inte. Jag orkar ärligt talat inte ens försöka anstränga mig och få bra betyg. Vad är felet? Jag vet inte, hoppas inte att det finns ett egentligen. Jag har redan gett upp åttan. Så var det i sjuan också, att jag bara gav upp och sket i betygen och låg hemma ibland med ångest och trodde att alla hatade mig för att jag skulle få dåligt betyg i vissa ämnen. Men äsch, jag tar hand om det där sedan.

Och jag borde gått till bilden idag; det hade säkerligen varit ett bra val men jag vågade inte jobba idag. Det låter så fel att säga så men ibland orkar jag inte och ibland vågar jag inte och vill inte jobba bara för att jag är rädd för att göra dåligt ifrån mig och skapa okreativa saker och jag är motsatsen till okreativ jag har nästan för mycket tankar och idéer så att jag blir osäker och tänker åh nej dem kommer säkert tycka att jag har presterat dåligt att mina idéer inte räcker till och dem kommer skratta bakom min rygg och ge mig G.

Jag undrar i fall någon lärare kommer bry sig imorrn.

Och varför kan inte jag OCKSÅ få se Joakim Berg! Hata hata hata kungsängen


Det känns förresten lite som att jag är hatad. Också. Inte för att jag tror på mig själv men ibland känns det faktiskt som att det är sant. Som i sjuan, när jag var livrädd för att alla skulle se mig och hata mig och lägga märke till mig. Nu är det precis likadant fast ändå annorlunda. Jag har blivit så sval, så nochalant och jag orkar inte ens bry mig när någon säger saker bakom min rygg som egentligen gör rätt så ont, för jag hatar att bli analyserad. JAG är den som analyserar DIG. Inte tvärtom.

Så nu har jag förresten inte utegångsförbud längre. Om jag inte kommer försent till skolan. Det känns lite som att någon håller en hand mot min strupe Nu väljer du snabbt vad du vill göra av dig själv För resten av ditt liv


Avtryck i vitt puder
Är det så du säger det, Anonym?

jag har gjort den i paint och på en sida som heter pizap. <33 :*

2010-12-04 @ 14:29:03
Är det så du säger det, kurdisk muslimsk tjej <3?

SVAR: Så du tycker ej ateister är arroganta okej, men vad tycker du om det här youtube klippet om du läser texten på hela videon ? =)

KrAmSiSaR <3

: )



http://www.youtube.com/watch?v=pAqWKRs1cZY&feature=player_embedded

2010-12-04 @ 17:06:15
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Är det så du säger det, kurdisk muslimsk tjej <3?

sant =)

Man ska aldrig döma folk !

Det står så i koranen att man ej får döma folk !

; ) =) ;D

Ha en underbar kväll =)

<3 <3 <3

2010-12-04 @ 18:02:07
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0