En svart sol sjöng för alla som var som oss



AJ AJ AJ! Aja baja, Alfons Åberg, sa mannen med tungan på stolpen.


Jag ville ju bara prova, liksom för att se om tungan faktiskt SKULLE fastna, det var liksom inte meningen att den skulle det, klart man var nyfiken.

Men min tunga fastnade och jag skrek så in i helvete, jag började nästan gråta och min hund ba: Careface.
Alltså, milda makaronilådor så nedrans ont det gjorde!!! Min tunga svider nu för att jag självfallet började blöda lite hit o lite dit när jag fick loss tungan och självfallet stod några KISSIE wannabe nittioåttor där och beskådade spektaklet. KulT.

Jag fick gå med tungan hängandes utanför munnen hela vägen hem och jag kan inte prata heller för att det svider så förjordans mücket. Plåster på såren men på tungan så gåre'nte.

KUNGSÄNGEN = Kissieamatöriga nittioåttors herravälde. Det var väl allt. Och en ful liten ramp. Och COOP. Fab, verkligen, fab. Hatar't. Längtar så himlans förjordans mycket tills arton äro fyllda eftersom jag inte får göra något som går emot De Etiska Reglerna För En Omogen Fjortoåring Och Dess Okapabla Förmåga Till Självständiga Beslut. Nu måste nog te drickas o min tunga är trasig precis som varje moln -

Désolé, langue, désolé.

/A

Avtryck i vitt puder

First breath after coma:

Du
Vill du hållas vid liv, en gång till?

Tattoo your mind [bara himlen ser på]

Signatur

Skissade tankar

Trackback
RSS 2.0